Stibrik AdelAdél egyéniségével, tehetségével kitűnik társai közül. A középiskolai évei alatt kitűnő tanulmányi eredményt ért el, minden évben tantestületi dicsérettel zárta a tanévet. Tudását tanulmányi versenyeken is kamatoztatta. Részt vett megyei matematikaversenyen, többször Zsebpénzügyes versenyen, Pénzügyi Junior Klasszis versenyen, ÁSZÉV szakmai versenyen, Közgazdasági Diákolimpián. ECDL vizsgával is rendelkezik.

Sokoldalúságát, kitartását bizonyítják sportban elért versenyeredményei, amelyekkel iskolánk hírnevét öregbítette. A tanulás mellett 4 éve oszlopos tagja iskolánk lány focicsapatának. 16 különböző tornán vett részt, amelyeken 9 arany, 2 ezüst és 1 bronzérmet nyert. A díjak közül kiemelkedik a Katolikus Iskolák Országos Bajnoksága 1. és 2. hely, valamint a Diákolimpia megyei 2. hely, idén pedig bejutottak a Diákolimpia országos döntőjébe. Tagja a bronzérmes felnőtt női futsal csapatnak, amely tavaly kiérdemelte az Év Csapata címet a városban.

Magatartása, a tanulás és a sport iránti elkötelezettsége, szorgalma, céltudatossága által méltán részesül az Év diákja kitüntető címben.

Laszlo AkosKevés olyan tehetséges diák van, aki az élet majdnem minden területén képes kiemelkedő szinten teljesíteni. Az idei év díjazottja, László Ákos pontosan ilyen. Színészi és szónoki tehetségét több iskolai és városi rendezvényen is megcsillantotta. Szerepelt a halasi csatáról történő megemlékezéseken, a Rákóczi Emléknapokon, a Rákóczi Ferenc emlékkonferencián, több tanévnyitón és tanévzáron, karácsonyi műsoron, gólyaavatón.

Stúdiósként éveken át közreműködött tekós események, többek között a Rákóczi Kupa lebonyolításában. Többször indult tanulmányi versenyeken, ahol jól szerepelt, 9. évfolyamban az Édes Anyanyelvünk versenyen megyei I. helyezett lett. Kiválóan asztaliteniszezik.

Angol és német középfokú nyelvvizsgával rendelkezik. Tanulmányi eredménye négy éven keresztül kiemelkedő volt. Igazi közösségi ember, megbízható, kiegyensúlyozott személyiség, aki méltán érdemelte ki Az év diákja címet.

IMGL6296Péter iskolánk rendkívül sokoldalú diákja. Középiskolásként több alkalommal is részt vett a Zrínyi Ilona Matematikaversenyen, ahol először a megyei fordulóban a harmadik helyet hozta el, majd az országos döntőben bejutva az első helyezést érte el.

Csapatban is kiváló teljesítményt nyújtott, mivel ugyanezen versenyszervezésben a 11. évfolyamosokból álló iskolai csapattal harmadik lett. Péter történelemből is bizonyította tantárgyi tudását, mivel a Savaria Történelem Tanulmányi Versenyen eredményesen szerepelt. Szakmai megmérettetéseken is igazolta rátermettségét. A “Facsarj” országos internetes szakmai versenyen csapatban első helyezést ért el. Részt vett az ÁSZÉV versenyen és a Közgazdasági Diákolimpián, ahol az első 20 helyezett között végzett.

Péter angol nyelvből középfokú B 2-es komplex nyelvvizsgával rendelkezik, és ebből a tantárgyból emeltszintű érettségit is tett kiváló eredménnyel.

Tavaly iskolánk elnyerte a „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” címet, melynek átadó ünnepségén Péter osztálytársaival egy ötletes színdarabot adott elő, ahol az “Az ember tragédiáját” vitték színre sajátos értelmezésben, felhívva a figyelmet a tudatos fogyasztás fontosságára. Tanulmányi eredménye és közösségi tevékenysége miatt méltán érdemelte ki Az év diákja címet.

IMGL6715István a középiskolai évek alatt mindvégig kimagasló tanulmányi eredményt ért el. 9-10. osztályban jeles, 11-12. évfolyamon pedig kitűnő tanuló volt. Minden évben nevelőtestületi dicséretben részesült. Tanulmányi versenyek aktív résztvevőjeként mind a reál tudományok, mind a humán műveltség területén jeleskedett.

Matematika, programozás és fizika tantárgyakból többször döntőbe jutott. Humán területen is számos megmérettetésen vett rész. Szerepelt prózaolvasó, Szép magyar beszéd, valamint helyesírási versenyen is. Legkiemelkedőbb eredménye a Klasszikus Erdélyi Magyar Irodalom Kárpát-medencei Prózafelolvasó Versenyen elért 2. helyezése. Az intézmény által szervezett vetélkedők állandó résztvevője, valamint az iskolai élet meghatározó alakja. Az ünnepségek nélkülözhetetlen műsorvezetője, emellett az iskolát népszerűsítő rendezvények, kisfilmek rendszeres szereplője.

Tanulmányai és közösségi tevékenysége mellett a sportban is szerepet vállalt. Az iskola egyik futballcsapatának kapusaként a 47. Rákóczi Kupán sportolóként is bemutatkozott a közönség előtt. Segítőkész, intelligens fiatalember, diáktársai, tanárai bármikor számíthatnak rá. Tanulmányi eredménye és közösségi tevékenysége miatt méltán érdemelte ki Az év diákja címet.

NovakNikolettaNovák Nikoletta a közösségért bármikor cselekedni kész egyéniség. Középiskolai évei alatt kiemelkedő munkát végzett mind osztályában, mind az egész iskolában. Az ODB egyik legaktívabb tagja, aki ötleteivel a diáknapokon, az iskolai sportnapokon és a gólyaavató szervezésekor vállalt feladatokkal mindig önzetlenül segítette az iskolai diákönkormányzat munkáját.

Önkéntes munkát végzett sporteseményeken is, hisz nem volt olyan iskolai sportrendezvény, ahol ne segített volna a rendezvény lebonyolításában vagy a jegyzőkönyvvezetésben. Nikoletta azonban nem csak a szervezésben vett rész tevékenyen, de két sportágban is öregbítette eredményeivel iskolánk hírnevét.

Kézilabdában 2017-ben csapatával a Diákolimpián 3. helyet értek el; a Wattay Kupán 2017-ben ezüstérmesek lettek, 2019-ban pedig harmadik helyen végeztek. Kiemelkedő teljesítménye alapján kiérdemelte a „Torna Gólkirálynője” címet. Oszlopos tagja iskolánk lány foci csapatának is, akik az elmúlt 4 év folyamán számos érmet szereztek városi, megyei, sőt regionális szinten is. Eredményeik közül legbüszkébbek a Fair Play Cupán szerzett eredményeikre vagyunk, ugyanis a 2018/2019-es tanévben Fair Play Cupa megyei döntőjéből elsőként tovább jutva a regionális döntőben az előkelő 3. helyet szerezték meg.

A közösségért végzett munkája és sporttevékenysége a tanulmányi munkáját nem akadályozta, hisz minden év végén jeles bizonyítványt vihetett haza.

Nyílt, őszinte személyisége, szorgalma, segítőkészsége, nagyszerű tanulmányi és sporteredményei, és nem utolsó sorban a közösségért végzett önzetlen tevékenysége követendő példa lehet tanulótársai számára.